Moje situace je identická s několika již zde popsanými. Prohlížeč nelze otevřít. Postupoval jsem podle některých rad zde uveřejněných, bohužel bez úspěchu. Na rozdíl od nich, po zapnutí PC lze prohlížeč , po odklikání upozornění, že profil nelze správně otevřít atd. a přihlášení se k účtu, bez problému používat. Jakmile jej však zavřu, už ho do příštího startu PC, neotevřu.
Pokusil jsem se o obnovení systému, nebylo úspěšné, hlášení : došlo k nespecifikované chybě 0002 mě bohužel nic neříká. Díky za odpověď.
Dobrý den,
k této problematice existuje hned několik různých rad. Nejprve zkusíme několik velmi prostých, které by však problém mohly vyřešit a následně přejdeme na metody invazivního charakteru.
Zkontrolujte prosím, zda máte na PC nastaveno správné a tedy aktuální datum. Dále se podívejte do Ovládacích panelů - Programy a funkce zda nemáte nainstalován AVG Security Toolbar. Pokud ano, odinstalujte jej.
Po aplikaci těchto dvou kroků se opět ozvěte s výsledkem.
Dobrý den Honzo,
předem Vám děkuji za rychlou reakci na moji prosbu. Pak musím smeknout svůj virtuální klobouk před Vaší správnou diagnozou. Datum jsem měl správné ale AVG Security Toobar byl nainstalován. Po jeho odstranění vše funguje tak jak má. Doufám, že to bude setrvalý stav. Ještě jednou Vám děkuji a přeji hodně úspěchů.
Zdeněk
Dobrý den,
jsme rádi, že je vše v pořádku.
ahoj mam stejny problem ale vyse zminene rady nepomahaji
dekuji za odpoved
NEFUNGUJE MI GOOGLE CHROME.DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ.P