Po přeinstalování a vyčištění noteboku.mně nikdo při hovoru přes Skype neslyší.Přes sluchátka s mikrofonem je vše v pořádku.Vyčištění mi dělal známy správce jedné počítačové sítě.Nepoužil instalační CD které byly součásti vybavení při za koupení ale říkal že mi tam dal novější verzi Wind.7.V internetových diskuzích jsem narazil na názor že tento problém vznikl v souvislosti s nainstalováním nové verze.Zabudovaný mikrofon je v pořádku zvuková skouška se nahrála.Jak tento problém odstranit abych nemusel používat externí mikrofon.
Dobrý den,
rozumím tomu správně, že vestavěný mikrofon normálně funguje, jen v rámci Skype nepracuje? Pokud by nepracoval vůbec, pak doporučuji projít tento článek: http://mujsoubor.cz/magazin/nastaveni-hypercamu-nefungujici-zvuk Týká se sice přímo programu HyperCam, ale základy jsou použitelné pro kterýkoli program.
Jestliže mikrofon funguje, pak by měl být problém pouze v nastavení Skype: Spusťte program, klikněte na záložku Nástroje, déle na Obecné nastavení a Zvuková zařízení. Hned první nastavení se týká mikrofonu. Zvolte zdroj zvuku - mikrofon (na výběr byste měl mít Směšovač stereo a pak právě Váš konkrétní mikrofon, který zvolte). Zároveň nastavte hlasitost na požadovanou výši.
Problém při volání - SKYPE : Dobrý den, po nevyžádaném ! upgrade na Windows 10 (z W 7)mne v aplikaci Skype druhá strana neslyší,zvuk vypadává v dlouhých čas.prodlevách. Tento problém se nevyskytuje pouze v případě, že jsou oba uživatelé ve stejné místnosti. Aplikace Skype byla rovněž znovu nainstalována, ECHO zk.je OK, vč. nastavení mikrofonu, provedena aktualizace ovladačů, přechod k novému poskytovateli internetu (wifi).Problém je už pro servis IT neřešitelný. Děkuji za odpověď, příp. řešení :-)
Problém při volání - SKYPE : Dobrý den, po nevyžádaném ! upgrade na Windows 10 (z W 7)mne v aplikaci Skype druhá strana neslyší,zvuk vypadává v dlouhých čas.prodlevách. Tento problém se nevyskytuje pouze v případě, že jsou oba uživatelé ve stejné místnosti. Aplikace Skype byla rovněž znovu nainstalována, ECHO zk.je OK, vč. nastavení mikrofonu, provedena aktualizace ovladačů, přechod k novému poskytovateli internetu (wifi).Problém je už pro servis IT neřešitelný. Děkuji za odpověď, příp. řešení :-)
hciharat minecraft na skousku