Mujsoubor.cz

  • adela

    Viber (mobilní): Jak obnovit Viber účet?

    Dobry den, mam dotaz. Prestal fungovat viber, tak jsem deaktivovala ucet, aplikaci vymazala a stahla znova. Ale ted uz se mi nejde prihladit, ani mi neprijde ID kod. Poradite mi co s tim? Dekuji adela 29.4.2014 Odpovědí: 23 Odpovědět

Odpovědi:

  • Honza Dobrý den,
    zadáváte stále stejné telefonní číslo?
    Honza (administrátor) 30.4.2014
  • lenka Tez jsem odinstalovala a po te znova instalovala, ale nechodi sms kod k aktivaci....Uz je to druhy den... lenka 30.4.2014
  • Anna Mám stejný problém. Zadám telefonní číslo, ale kód k aktivaci nepřijde. Často mi to napíše, že chybí připojení k interentu, i když je wifi zapnutá. Anna 28.5.2014
  • Honza Dobrý den,
    máte v daném místě kvalitní signál? Zkuste se přesunout blíže ke zdroji signálu.
    Honza (administrátor) 29.5.2014
  • AkaPulko Po odinštalovaní Viberu kód zostane na 10 dní v mobile. Pri každej inštalácii sa automatický aktivuje. Bolo si treba kód zaznamenať. AkaPulko 6.10.2014
  • Klárka Nejde mi to ani se starým heslem. Klárka 18.3.2015
  • Viber Podařilo se mi zrušit Viber.Můžete mi poradit jak ho znovu obnovit-nainstalovat?Děkuji. Viber 20.4.2016
  • Honza Dobrý den,
    pokud jste původní účet smazala, stačí si nechat znovu zaslat potvrzovací údaje. Původní data z účtu však již nezískáte.
    Honza (administrátor) 20.4.2016
  • miki ale jak si nechat poslat udaje ? miki 21.4.2016
  • Honza Dobrý den,
    vše je stejné jako u prvního přihlášení.
    Honza (administrátor) 22.4.2016
  • miki Taky jsem ho odinstaloval.Chtělo to počkat 24 hodin a potom normálním postupem pro instalaci je zpět. miki 22.4.2016
  • Lucka Taky mi neposilaji potvrzovaci kod a jsem přímo u zdroje wi-fi Lucka 21.11.2016
  • Zuzka Tiež mám problém s aktivovaním účtu Viber. Prišiel mi kód, keď ho naťukám, tak mi napíše, že chybný kód. Odinštalovala som Viber, znova nainštalova a problém pretrváva. Prosím poradiť. Ďakujem. Zuzka 12.3.2017
  • Slávka Dobrý den, nehde mi aktivovať viber, po zaslani codu mi napíše, chybny cod... Slávka 17.6.2017
  • Eva Dobrý deň,


    stiahla som si Viber do mobilu, ja viem odosielať správy aj volať, ale mne neprichádzajú správy, píše im že nie je aktivovaný účet. Poraďte prosím čo s tým, ako to napraviť aby mi prichádzali správy.


    Ďakujem
    Eva 9.9.2017
  • daniela dobry den ako ziskam novy kod na vyber.povodny som vymazala a teraz sa memo prihlasit na vyber .co mam urobit?? daniela 29.9.2017
  • Ľubica Š. Zmmenila som si telefon...preco sa mi pri určitom kontakte zobrazuju sms iba do 20.8.17 a ostatne nie? Ľubica Š. 8.10.2017
  • Dalibor Dobry den jak se mohu prihlasit pomoci tajneho klíče přes jine aplikace,  nejde mě otoaprat na telefonu dekuji Dalibor 10.11.2017
  • petr dobry den přestal mi pracovat vaibr odinsaloval sem znovu naistaloval odeslal sem sms kod a nic po 30 vteinach neprislo už to skousim druhy den poradte co mam delat dekuji petr 2.1.2018
  • Koudy Viber přestal fungovat a po opětovné instalaci už nejde aktivovat na sms čekám asi 50 hodin Koudy 2.1.2018

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  4 a d c a e  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie
  • Pepa

    Viber (mobilní): Jak poznám zablokování?

    dobry den,mám podobný dotaz, jak výše, pouze mne zajímá pokud mne dotyčný zablokuje, budu na mobilu vidět kdy byl se mnou naposledy online, nebo né.Jak poznám, že mne zablokoval. děkuji za odpověď. Pepa 16.8.2016 Odpovědí: 5 Odpovědět
  • Richard

    Viber (mobilní): Jak obnovit odstraněné zprávy?

    Dobrý den, odstranil jsem komunikaci přes Viber s jedním člověkem a ten teď tvrdí, že se stala jedna věc "trochu jinak". Nevíte, jestli je možné se nějak dostat k jednou odstraněné komunikaci... Moc by mi to pomohlo. Díky Richard Richard 6.6.2014 Odpovědí: 21 Odpovědět
  • Josi

    Viber (mobilní): Online stav

    Dobrý den, když se u kontaktu ukáže "naposledy online před 4 minutami". Přitom má zapnutý telefon i viber - čím je tento stav vyvolaný, proč není pořád online? Josi 4.10.2015 Odpovědí: 12 Odpovědět
  • Katka

    Viber (mobilní): Odstranit nežádoucí kontakt, blokovat

    Dobrý den, na Viber mi začala jedna osoba neustále posílat reklamu na Candy Mania. Je to neskutečně obtěžující. Tuto osobu nemám vůbec v telefonním seznamu, pokud vím, ona mě taky ne. Jak je vůbec možné, že mi od ní chodí spamy? A jakým způsobem tomu můžu zabránit? Děkuji. Katka 10.8.2015 Odpovědí: 18 Odpovědět
  • Martina

    Viber (mobilní): Viber - historie zpráv po smazání

    Dobrý den, smazala jsem zprávy v aplikaci Viber s jedním kontaktem. Lze, jakkoli, zprávy obnovit nebo se k nim někde dostat? Děkuji za odpověď. Martina 14.4.2015 Odpovědí: 16 Odpovědět

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)