Dobry den, mam dotaz. Prestal fungovat viber, tak jsem deaktivovala ucet, aplikaci vymazala a stahla znova. Ale ted uz se mi nejde prihladit, ani mi neprijde ID kod. Poradite mi co s tim? Dekuji
Dobrý den,
zadáváte stále stejné telefonní číslo?
Tez jsem odinstalovala a po te znova instalovala, ale nechodi sms kod k aktivaci....Uz je to druhy den...
Mám stejný problém. Zadám telefonní číslo, ale kód k aktivaci nepřijde. Často mi to napíše, že chybí připojení k interentu, i když je wifi zapnutá.
Dobrý den,
máte v daném místě kvalitní signál? Zkuste se přesunout blíže ke zdroji signálu.
Po odinštalovaní Viberu kód zostane na 10 dní v mobile. Pri každej inštalácii sa automatický aktivuje. Bolo si treba kód zaznamenať.
Nejde mi to ani se starým heslem.
Podařilo se mi zrušit Viber.Můžete mi poradit jak ho znovu obnovit-nainstalovat?Děkuji.
Dobrý den,
pokud jste původní účet smazala, stačí si nechat znovu zaslat potvrzovací údaje. Původní data z účtu však již nezískáte.
ale jak si nechat poslat udaje ?
Dobrý den,
vše je stejné jako u prvního přihlášení.