Mujsoubor.cz

Odpovědi:

  • Honza Dobrý den,
    v takovém případě se doporučuje resetovat synchronizaci kontaktů s aplikací. Postup je následující:
    Otevřete Nastavení (Settings) přímo v Android nabídce - jděte do Účet (Account) - WhatsApp - znovu klikněte na WhatsApp - stiskněte tlačítko Menu a zvolte Odebrat účet (Remove account). Opět se vraťte do WhatsApp - Kontakty (Contacts) - tlačítko Menu a Obnovit (Refresh).
    Honza (administrátor) 18.7.2016
  • Machy Zdravim mam uplne stejny problem ale i podle vaseho navodu to nefunguje Machy 9.10.2017

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  2 9 8 7 c 4  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)