Mujsoubor.cz

Odpovědi:

  • Patrik Zobrazí se nějaká chybová hláška? Instalace proběhla v pořádku? Patrik (administrátor) 25.2.2013
  • Eju když to nainstaluju, nejde mi jakoby "stisknout" tlačítko PLAY. co mám dělat? Eju 13.3.2013
  • Patrik Dobrý den, v adresáři hry si najděte tuto složku: rads\projects\lol_air_client\releases\nejvyšší číslo\
    Poté smažte soubory releasemanifest a s_ok
    Dále jděte do složky deploy v tom samém adresáři a v něm smažte soubory lib, logs, meta-inf a mod
    A ještě smažte soubory lolclient.exe, lolclient.swf a locale.properties
    Patrik (administrátor) 13.3.2013
  • Petr Mám takovej problem že když stahnu z pvp.net klienta legue of legends a pak chci hru instalovat a dám spustit tak se me preskoci obrazovka a zase zpet a nic se nestane prosim o pomoc diky za vyřešní problému odměna ;) Petr 28.4.2013
  • kolokolman1 Když dám Log In tak mi to tam FURT píše: ze mi nejde odezva od serveru PROSÍM o pomoc ;) kolokolman1 5.8.2013
  • Honza Dobrý den,
    @Petr: instalaci jsem teď zkoušel a vše bylo v pořádku: http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload
    @kolokolman1: zksute reinstalovat herního klienta, popřípadě jej aktualizovat resp. nainstalovat patch
    Honza (administrátor) 5.8.2013
  • šašek Nejde mi spustit hra.. Normalne to zapnu pak si chci zapnout hru, nabehne mi vyber championa a pak mi to spadne.. Kdyz to znova zapnu a dam reconnect tak to zase spadne a tak dokola.. Prosim pomoc! šašek 13.8.2013
  • Honza Dobrý den,
    ujistěte se, že máte dostatečně výkonný počítač, že máte nainstalovány nejaktuálnější ovladače ke grafické kartě a vypnuty ostatní programy. Nedochází například k přehřívání PC? Podařilo se Vám hru v minulosti spustit? Došlo poté k nějaké změně v instalovaných programech/systému?
    Honza (administrátor) 14.8.2013
  • michal dobrý den. Když kliknu na league of legends, tak se nic neděje, předtím to normálně šlo. ted to nejede. prosím o pomoc michal 4.9.2013
  • Honza Dobrý den,
    stažení i spuštění aplikace bylo osobně testováno a proběhlo bez nejmenších problémů. Zkuste postup zopakovat. Případně se ujistěte, že není stahování blokováno antivirem.
    Honza (administrátor) 5.9.2013
  • Tomec Dobrý deň, ako zapnem lolko nabehne tabulka a tam je PLAY(PVP.net Patcher). No a ako ju kliknem tak mi to zmizne ale lolko sa mi neotvori, sekne pc na takych 5-10min.. som nuteny ho dakedy restartovat..(preinstaloval som to uz 2x.. cele lolko stiahnute aj 2x odznova a stale ta ista chyba) prosim poradte mi uz mi to nejde mesiac a coskoro je tu koniec seasony.. Tomec 9.9.2013
  • Honza Dobrý den,
    klasické řešení tohoto problému spočívá v kliknutí pravým tlačítkem na spouštěcí ikonu - Spustit jako správce.
    Pokud tato možnost nebude fungovat, vyzkoušejte následující postup: jděte do C:/Riot Games - dále otevřete RADS - Projects - lol_air_client - releases a nakonec složku, která je v ní (mění se s každým patchem, ale obsah zůstává stejný). Zde smažte soubory S_OK a release manifest. Dále otevřete deploy složku a smažte soubory logs, META-INF, lol.properties a LoLClient.exe. Nyní restartujte Patcher, který repatchuje poslední změny.
    Jestliže ani poslední postup nepomůže, pak se určitě ozvěte.
    Honza (administrátor) 10.9.2013
  • Notes Když kliknu na spouštěč hry,sekne se to a po chvilce to napíše PVP.net Patcher Kernel neodpovídá, co mám dělat? :) Notes 10.9.2013
  • Honza @Notes: využijte návod, který je popsán o příspěvek výše Honza (administrátor) 11.9.2013
  • tomask35 napis: thereisnourflevel
    a pujde to ;) ověreno .. nepises to nikam jenom to toho klientu
    tomask35 23.9.2013
  • david kraus Dobrý den mam problém se spuštěním když kliknu na zástupce klienta tak my naběhne ikona LoL a nic (muže na to mýt vliv jiný antivir měl sem AVG a ted mam eset) david kraus 25.9.2013
  • Coolcho dobre den mam maly preblem, ked chcem spistit lol tak sa mi objavy ikonka league of legends a potom ked na nu stlacim tak mi napise pvp.net patcher kernel neodpovida a potm mi da dve moznosti : pockat na odpoved alebo ukoncit program a neviem co s tim dalej prosim poradte mi Coolcho 25.9.2013
  • Honza Dobrý den,
    @david kraus: vyzkoušejte antivir vypnout a spustit hru. Pokud bude vše v pořádku, dochází k jejímu blokování (povolte ji v rámci antivir. firewallu).
    @Coolcho: prosím, podívejte se o několik komentářů výše - problémy s pvp.net patcherem jsou tam řešeny.
    Honza (administrátor) 26.9.2013
  • david kraus Honzo děkuji za radu ale myslím že my nezbývá nic jiného než hru přeinctalovat. david kraus 26.9.2013
  • Coolcho skusil som stale nejde ale zlozku logs som tam nenasiel Coolcho 26.9.2013

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  0 9 2 0 b 4  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie
  • David

    League of Legends: Hardwarové požadavky

    Ahoj jaký má League of Legends hardwarový požadavky? Docela bych to rád vyzkoušel ale nevím ,jestli mi to půjde. Díky! David 28.1.2013 Odpovědí: 86 Odpovědět
  • Lucie

    League of Legends: Lolko a podobné hry

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat který notebook je lepší na rozjetí Lolka a podobných málo náročných her. ASUS N55SL-S2115V
    Notebook - Intel Core i5 2450M Sandy Bridge, 15.6" LED 1600x900 matný, RAM 6GB, NVIDIA GeForce GT635M 2GB, HDD 750GB 7200 otáček, DVD, WiFi, Bluetooth 3.0, Webkamera, USB 3.0, HDMI 1.4, Windows 7 Home Premium 64-bit

    nebo
    Lenovo IdeaPad Z580 Metal
    Notebook - Intel Core i5 3210M Ivy Bridge, 15.6" LED 1366x768 lesklý, RAM 8GB, NVIDIA GeForce GT630M 2GB, HDD 1TB 5400 otáček, DVD, WiFi, Bluetooth 4.0, Webkamera 1.0 Mpx, HDMI, Windows 7 Home Premium 64-bit
    Lucie 21.11.2014 Odpovědí: 4 Odpovědět
  • Jarda

    League of Legends: Stažení aktualizací

    Ahoj, při stahování aktualizací mi klesne rychlost na 0 a pak už se nic neděje i kdybych čekal týden... Jednou už tu ten dotaz byl a bylo porazeno stáhnout aktualizace separe, ale kde seženu nejnovější aktualizace separe pls???? Jarda 13.10.2014 Odpovědí: 6 Odpovědět
  • Karfi

    League of Legends: Update failed

    Dobrý den, pokaždé, když zapnu leagues of legends tak mi to hnedka vyhodí tabulku ,,update failed,, a v tabulce se píše: Unspecified error occurred. Please check the logs for more information. MOhl by mi s tím někod prosím poradit? :) ..Předem děkuji za odpověď Karfi 15.9.2013 Odpovědí: 22 Odpovědět

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu - Redakce

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)