Mujsoubor.cz

  • Šindelová

    Skype: Skype - problémy s mikrofonem

    Dobrý den, při přijetí hovoru já slyším vše, ale oni neslyší mne. Kameru ale vidí, jen neslyší hlas. Mikrofony jsou v pořádku. Kde je chyba? Šindelová 2.11.2012 Odpovědí: 45 Odpovědět

Odpovědi:

  • Honza Dobrý den, tento problém se váže pouze k jednomu z přátel nebo je u všech? Pokud pouze u jednoho, tak je chyba na jeho straně, jinak je chyba u Vás.
    Nejprve zkontrolujte, zda máte ve Skype zapnutý mikrofon, nastavenu hladinu odposlechu a hlavně zvoleno správné zařízení - Skype - menu Nástroje - Nastavení - Zvuková zařízení. V pravé části okna je jako první mikrofon. Zkontrolujte, zda máte ve výběru nastaven mikrofon, nebo externí kameru s mikrofonem (záleží, co máte k dispozici). Hlasitost mikrofonu zvolte Automatickou.
    Pokud ani to nepomůže, podívejte se do Nabídka Start - Ovládací panely - Zvuk. Zvolte druhou záložku Záznam. Zkontrolujte, zda máte správně zapojen mikrofon. jestliže není, připojte jej a zvolte jako výchozí. Jestliže to stále nebude fungovat, nainstalujte ovladače k mikrofonu/externí web kameře. Pokud je zařízení připojeno, zkuste, zda přijímá zvuk (mluvte nebo dělejte hluk a sledujte vzrůstání a klesání hlasitosti).
    Nyní Vás přátelé musí slyšet.
    Honza (administrátor) 5.11.2012
  • GTAtrpaslik Já mam problém že když volat tak to zrní mně a není mne slišet jen to zrnění a nevim co sím GTAtrpaslik 18.3.2013
  • trololníček potřebovala bych poradit, nějakým zázrakem se mi odinstaloval mikrofon z notebooku a nevím jak ho nainstalovat tak aby mi šel na skypu :) prosím pomoc :) trololníček 1.12.2013
  • Jan Ja mam zas problem kamose slysim ale on me ne poradite nekdo ? :D Jan 18.3.2015
  • Ludmila Rybenská mám problém že mě nikdo neslyší, já slyším dobře Ludmila Rybenská 13.6.2015
  • Honza Dobrý den,
    zkontrolujte si prosím mikrofon, zda mluvíte přímo do něj.
    Ještě se zeptám - ostatní Vás slyší špatně nebo neslyší vůbec?
    Honza (administrátor) 15.6.2015
  • Hanka Neslyší mne vůbec!Zkontrolovala jsem všechno Hanka 16.6.2015
  • Honza Dobrý den,
    tak potom máte špatně nastavený mikrofon. Buď přímo v PC nebo ve Skypu. Podívejte se do nastavení zvuku ve Skype: Volání - Nastavení zvuku a hned jako první najdete Mikrofon. Z rozbalovacího menu vyberte Váš mikrofon.
    Honza (administrátor) 16.6.2015
  • jarka1152@seznam.cz prosim vas o pomoc javas slysim ale neslysim sebe prosim o radu moc dekuji preji pekny den jarka1152@seznam.cz 27.10.2015
  • EVA ARIASOVA Dobry den chtela bych se zeptam kdyz volame my slysime je a oni nas ne vidi nas normane pres kameru i my je dekuji pomocte my prosim EVA ARIASOVA 29.10.2015
  • tomatomez Při spojení mě účastník slyší i vidí, ale já ho neslyším, pouze vidím. Stejné je to i u zkoušky ECHA kdy není nic slyšet tomatomez 29.10.2015
  • Honza Dobrý den,
    pokud vy u echa nic neslyšíte, znamená to, že máte špatně nastaveny sluchátka nebo reproduktory. Doporučuji ověřit, že máte v nastavení Skype zvoleny ty správné, že máte případně dobře zapojený jack konektor a že nemáte ztlumenu nebo vypnutu hlasitost.
    Honza (administrátor) 30.10.2015
  • tomatomez Honzo, ještě se vracím k tomu mému dotazu. Sluchátka i reproduktory jsou nastaveny správně,protože při přehrávání hudební přílohy třeba z mailu je vše slyšet a z echa nic. Díky a zdravím.Nemohlo by to nějak souviset s novou WIN 10? tomatomez 31.10.2015
  • danuse Dobrý den, když volám servis, Skype funguje, když účastníka, ten se objeví, ale okamžitě vypne, s tím, že volaný hovor nepřijímá.Děkuji za radu danuse 19.12.2015
  • Eva Boháčková Vidíme se vzájemně, slyším druhou stranu, ale oni mne neslyší Eva Boháčková 15.3.2016
  • Alena Když jsem na skype, druhá strana mně slyší málo. (mám notebook) Při testu na echu, mi i při hlasitém mluvení zelená škála hlasitosti zajíždí jen asi do jedné třetiny. Poraďte prosím. Děkuji Alena 28.3.2016
  • Honza Dobrý den,
    zkuste mikrofon profouknout a zkontrolovat, že na něm nemáte při mluvení prst apod. Případně zkontrolujte, zda jej v zařízení nemáte ztlumený (klik pravým tlačítkem myši na ikonu reproduktoru v pravém spodním rohu a vyberte záložku Zařízení pro záznam. Případně ještě zkuste přímo v nastavení Skype zvýšit citlivost mikrofonu na maximum.)
    Honza (administrátor) 29.3.2016
  • Františk Kodera Mám stejný problém (nefunguje mi mikrofon) asi 6 týdnů, kdy jsem musel přeinstalovat systém (používám W 10, upgradovaný z W 8.1) a stáhnul poslední versi Skype. Ta údajně není s kompatibilní s upgrade W10 a nevím, co s tím. Můžete mi poradit ? Děkuji Františk Kodera 19.5.2016
  • Marie Prokupkova Dobrý den.Mam dotaz na skype mam vypadky zvuku oni mě slyší ale ja je neslyším.Můžete mi poradit prosím.Děkuji Marie Prokupkova 30.5.2016
  • František Kodera K mému dotazu z 19.5. - po aktualizaci Skype hlásí, že nemůže nají přístup ke zvukové kartě. Při testovacím hovoru stále nefunguje mikrofon. František Kodera 22.6.2016

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  5 2 4 2 2 2  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)