Mujsoubor.cz

Odpovědi:

  • Honza Dobrý den,
    internetové připojení se nijak nezměnilo? Router je stále na stejném místě, voláte taktéž ze stejného místa? Z jakého zařízení vlastně voláte? Zkoušela jste jej restartovat? Případně přeinstalovat Skype?
    Honza (administrátor) 1.12.2015

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  c 0 a 5 a 8  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu - Redakce

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)