Mujsoubor.cz

  • Stáňa

    Internet a sítě: nejde zvuk Skype

    Dobrý den, mám problém se Skype. Nejde mi zvuk. Nikdo mě neslyší a já druhou stranu také ne. Stále to píše, že nejde rozpoznat zvukovou kartu. Nainstalovala jsem nový účet. Jeden den šel a druhý den při zapnutí opět nic.Sluchátka i mikrofon jsou ok, jelikož písničky z PC jsou slyšet.Prosím o radu. Děkuji. Stáňa 14.4.2013 Odpovědí: 10 Odpovědět

Odpovědi:

  • Patrik Dobrý den, přihlašte se na Skype. Klikněte na Nástroje - Nastavení. Zde vyberte položku Zvukové zařízení. U položky Reproduktory zkuste změnit na jinou možnost a zkontrlujte, zda nastavení funguje (zelená ikonka přehraje zvuk). Patrik (administrátor) 15.4.2013
  • Patrik Dobrý den, ještě jednou ohledně zvuku na Skype.Kopíruji odpověď:U položky Reproduktory zkuste změnit na jinou možnost a zkontrlujte, zda nastavení funguje (zelená ikonka přehraje zvuk).
    Bohužel jinou možnost tam nemám. U mikrofonu i reproduktorů mám pouze napsáno :žádné a tudíž zelenou ikonu nepřehraji.Ach jo, co s tím. Díky.

    Dobrý den, nezakládejte prosím nové vlákno a pokračujte v tomto.
    Zkuste aktualizovat ovladače zvukové karty, pak by již měl Skype normálně fungovat.
    Patrik (administrátor) 15.4.2013
  • vonaskovajirina@seznam.cz Dobrý den,
    po nové instalaci Skype se neozývá zvuk ohlašující příchozí hovor. Co dělat? Děkuji za odpověď a pomoc.
    vonaskovajirina@seznam.cz 4.7.2013
  • Jakub Dobrý den,

    máte v nastavení správně zvolený zvuk tohoto oznámení?
    Jakub (administrátor) 4.7.2013
  • dobrý den mam novonainstalovany skype a druha strana ma nepocuje ani nevidi ja pocujem aj vidim dobre ked som mala skype na druhom pocitaci tak ma druha strana pocula dobre co mam robit? dakujem za pomoc dobrý den 11.4.2015
  • vojtěch krob neslyší mě protistrana na skypu vojtěch krob 25.2.2017
  • ingzdenekpokorny nejdezvukpripouzivaniskype ingzdenekpokorny 31.3.2017
  • ingzdenekpokorn nejdezvukpripouzivaniskypu ingzdenekpokorn 31.3.2017
  • ingzdenekpokorny nejdezvukpripouzivaniskypu ingzdenekpokorny 31.3.2017
  • Toman Josef Už týden nám nejde zvuk přestože máme zaplaceno,tak co máme dělát. Toman Josef 13.4.2017

Odpovědět na otázku

Jméno:
Opište znaky opačně  e 7 d a 6 2  :
 
Text:
Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie

MůjSoubor - Přidat aplikaci - Kontakt - Nahoru - RSS - Zjisti svou IP adresu - Redakce

Souhlasím Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. (Více informací o použití cookies.)