Zábavná hra bez násilí, inspirovaná hrou Break Neck ze ZX Spectra. Ve hře čeká na vyřešení mnoha logických zápletek, kde je zapotřebí ovšem i hbitých prstů, přesnosti a pohotových rozhodnutí. Cílem každého levelu je vysbírat všechny diamanty a projít otevřenými dveřmi do dalšího levelu. Čas je neúprosný a po jeho uplynutí se probudí zeď, před kterou je pak třeba utéci. Jako překážky i pomocné síly jsou nastraženy boxy s různými příznačnými symboly, které přinášejí speciální vylepšení. Např. oheň zvyšuje rychlost, duch dodá čas, některé boxy jen body. Průhledné bublinky, které od poloviny času náhodně proplouvají vesmírem, se mohou sbírat. Při kontaktu s bublinou se neomezeně přičítá 1 bod. Skore je sofistikovaně počítáno, aby hráč mohl zápasit především sám se sebou a se svým rozumem. Po vypnutí hry dochází k automatickému uložení. Hra se ovládá šipkami.