Informační systém IZIO slouží malým rozvíjejícím se firmám a podnikatelům, kteří hledají nástroj pro vedení zakázek, evidenci klientů a dodavatelů, sledování nákladů až po následnou fakturaci. K dispozici jsou nástroje pro vnitrofiremní komunikaci mezi uživateli, zadávání úkolů a připomínek. Díky přehledným statistikám a grafům poskytuje majiteli firmy ihned jasnou představu o vykázané práci jednotlivých zaměstnanců, ziskovosti zakázek či objemu nových a ukončených zakázek. Podnikateli tak nabízí kompletní náhled do jeho firmy v jednom jediném nástroji, který si může přizpůsobit svým potřebám.
Hlavní funkce a vlastnosti
Vytvořený na míru malým firmám a podnikatelům
Nativní aplikace - přístup k datům přes PC či mobilní zařízení s operačním systémem iOS a Android
Administrace systému přes klientskou zónu
Bezpečnost systému zajištěna i autorizací všech zařízení
Cloudové řešení - nulové počáteční náklady
Vykazování práce v reálném čase na PC nebo pomocí hardwarového terminálu ve výrobě