Game Maker (8.0)
70 %

Tvorba vaší vlastní počítačové hry

Program je určen pro tvorbu her ve 2D prostředí, jakou jsou například plošinovky, bludiště nebo střílečky. Navíc můžete do her vytvořených v Game Makeru vkládat pozadí, animovanou grafiku, hudbu a zvukové efekty. Až zvládnete základy programování, můžete zkusit pracovat s jazykem GML. Součástí programu jsou čtyři ukázkové hry, které nejlépe demonstrují možnosti Game Makeru. Nejlepší na celém programu je to, že je zdarma!

Hlavní funkce a vlastnosti

  • Tvorba her ve 2D
  • Jednoduchý programovací jazyk pro začátečníky
  • Čtyři ukázkové hry
  • Je zcela zdarma

Informace o aplikaci

Licence: Zdarma
Autor: Mark Overmar
Potřeba instalace: ano
Domovská stránka: http://www.cs.uu.nl
Velikost souboru: 10,85 MB
Operační systém: Win XP /Win Vista /Win 7
Verze: 8.0
Počet stažení: 5143
Publikováno: 22.02.2012
Poslední aktualizace: 2012-02-22 16:37:06
Zařazeno v kategoriích: Hry a zábava | Tvorba her

Ohodnoťte aplikaci!


Průměrné hodnocení: 3.5
Hlasováno: 3 krát

Přidávat komentáre mohou pouze přihlášení užívatelé.
Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé

Poradna aplikace - Game Maker

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé
Do poradny

game-maker: Gamemaker GML - mriezka v hre a zvuk krokov

Ahoj mam hned 2 problemy prvy je taky ze mam v hre (rpg) nastavenz view aj so zoomom. Ked priblizim ukaze sa mi cierna mriezka medzi jednotlivymi backgroundami. Neviem ci nieco nemam zapnute ci to je bug ci co. Druhy problem spociva vo zvuku krokov postavy chcem aby ked sa pohne zacne zvuk krokov mam tam takyto source:

{
///************** Walking script *************
if(keyboard_check(vk_up) && place_free(x,y-4))
{
y-=2;
sound_play(snd_grass);
sprite_index=spr_player_up;
image_speed=.2;
}
if(keyboard_check(vk_down) && place_free(x,y+4))
{
y+=2;
sound_play(snd_grass);
sprite_index=spr_player_down;
image_speed=.2;
}
if(keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y))
{
x+=2;
sound_play(snd_grass);
sprite_index=spr_player_right;
image_speed=.2;
}
if(keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y))
{
x-=2;
sound_play(snd_grass);
sprite_index…

Parker 26.8.2014 Odpovědi (1) Odpovědět

game-maker: Nastavení podmínky pro postup do další místnosti.

Prosím poraďte mi jak mám nastavit podmínku,že hráč nemůže jít do dalšího levelu až když sebere všechny věci.Díky.

kokoska 6.5.2013 Odpovědi (2) Odpovědět
Zobrazit všechny otázky

Doporučujeme

Nejčtenejší články

Pixwords nápověda 3. díl

227131 přečteno
Nahoru